Nieuwjaarsreceptie

Deze activiteit is al geweest. Bekijk het verslag:

zondag, februari 5, 2023 - 15:00

Na drie corona-jaren heugt het ons om je uit te nodigen voor de nieuwjaarsreceptie van onze buurtvereniging de Oude Molen. De receptie vindt plaats op zondag 29 januari vanaf 15.00h in manege ’t Ruiterkamp. Uiteraard zijn er oliebollen, lekkere hapjes en is het eerste drankje, na de koffie, op kosten van de vereniging. Om 15.30h starten we met een gezamenlijke activiteit; een quiz waarop we o.a. terugblikken op een roerig jaar 2022.
Deze quiz is gemaakt voor jong en oud. De quiz duurt ongeveer 60 minuten. We spelen vijf rondes van elk 10 vragen. We behandelen de volgende onderwerpen; nieuws in 2022, sport in 2022, het dierenrijk, muziek en we sluiten af met een ronde over Oude Molen en de regio. Na elke ronde bespreken we de antwoorden. Het gebruik van een telefoon tijdens de quiz is ten strengste verboden. We spelen voor een leuke prijs (om te delen) en eeuwige roem. Tijdens de quiz werk je samen met een groep van maximaal 6 personen. Een goede samenstelling van een groep behelst zowel jong als oud.
Wil je niet meespelen, maar wel buurtgenoten ontmoeten, kom dan gerust en kijk van een afstandje mee. De quiz is afgelopen rond 16.30h. We hopen zoveel mogelijk buurtgenoten te verwelkomen en kijken uit naar je komst. De receptie duurt tot ongeveer 18:00h. Tot zondag 29 januari in de manage!