Ledenvergadering, borrelen en gezamenlijk eten

Deze activiteit is al geweest. Bekijk het verslag:

zondag, april 10, 2022 - 14:00

Zondagmiddag 10 april belooft een gezellige middag te worden in manege 't Ruiterkamp. Ruim 40 buurtgenoten, van jong tot oud, hebben zich al opgegeven voor deze middag. We beginnen om 14.00 uur, maar je kunt uiteraard zelf bepalen hoe laat je komt.

14.00 uur - Ledenvergadering
We beginnen met een beknopte ledenvergadering waarin we terugkijken op het afgelopen jaar. Natuurlijk kijken we ook vooruit met de presentatie van het jaarprogramma. Iedereen die aanschuift krijgt koffie met iets lekkers erbij, gemaakt door Truus Habermann. Dit laatste alleen al kan de moeite waard zijn om te komen.

15.00 uur - Borrel
Gelegenheid om met elkaar de afgelopen 2 jaar, onder het genot van een drankje, door te nemen. Ook vindt de prijsuitreiking plaats van de eerste De Grote Oude Molen Online Pubquiz (DGOMOP).

17.00 uur – Gezamenlijk eten
Tussen vijf en zes uur biedt de buurtvereniging jullie een gezamenlijke maaltijd aan, voor jong en oud.