Landelijke OPSCHOONDAG

Deze activiteit is al geweest. Bekijk het verslag:

zaterdag, maart 28, 2015 - 15:00

Buurtvereniging ‘Oude Molen‘ organiseert op de
Landelijke OPSCHOONDAG

De Voorjaars-bermopruimactie Oude Molen

Wanneer?
Zaterdagmiddag 28 maart van 15.00 tot 17.00 uur (start: Molenplein)

Wat en Waar?
Uit bermen en greppels langs de wegen in Oude Molen verzamelen wij met z’n allen weer het zwerfafval dat gedurende de winter is achtergebleven: verloren of bewust neergegooid.
En als u de laatste tijd door de buurtschap bent gefietst of erin heeft gewandeld, dan heeft u gezien dat het weer broodnodig is, helaas.

Wat gaan we doen?
We gaan met materialen en gereedschap, beschikbaar gesteld door NEDERLAND SCHOON en CAMBIO (de Deventer Schoon-familie) op systematische wijze de buurt rond (vuilniszakken, houders, handschoenen en knijpers) en verzamelen een paar uur lang het zwerfvuil. Na terugkomst praten we wat na onder het genot van een drankje en een hapje.

Doe mee met het hele gezin.

Zelf meenemen.
Stevig schoeisel, een geel/oranje hesje. Mocht u handschoenen van de vorige keer nog in uw bezit hebben, neem dan ook die weer mee.(Er liggen op de dag zelf ook nog wel een twintigtal ‘Nederland Schoon’ handschoenen klaar).

Meer informatie?
• via e-mail: oudemolen@gmail.com of mees.struijs@hetnet.nl
• Per telefoon:
  Mees Struijs      tel. 543006
  Selma Bognetteau    tel. 543279
  Lia Jager      tel. 543165
  Yvonne Harleman    tel. 543547
  Truus  Habermann    tel. 541006
• Of bij één van de bestuursleden als u die tegenkomt.