Workshops

Wat een opkomst bij deze nieuwe activiteit van de buurtvereniging! Maar liefst 20 personen, van jong tot oud, kwamen naar de manege voor een workshop. Van de vijf workshops die aangeboden werden zijn er uiteindelijk twee uitgevoerd. Onder leiding van Joke Tuitert en Geertje te Riele gingen 9 dames aan de slag om te bloemschikken. In totaal elf mannen en vrouwen gingen schilderen. Dit onder leiding van Henk Habermann en Elly Meuleman. Om in de beperkte tijd toch iets op doek te kunnen brengen werd er met mallen gewerkt. Men kon kiezen uit koeien, hanen of dikke dames. Terwijl iedereen gezellig kletsend hard aan het werk was zorgde Gerbert voor de inwendige mens. Al kon ze er niet bij zijn, Truus had weer iets heerlijks voor bij de koffie en de borrel gemaakt. De dames van het bloemschikken waren, zoals te verwachten was, het snelst met hun werkje klaar. Eind het eind van de avond konden toch ook "de schilders" met een werkstuk naar huis. Nu maar afwachten of het bij iedereen ook aan de muur komt te hangen. Klik hier voor de foto's.