workshop

Voor de tweede keer organiseerde de buurtvereniging een workshop avond. Door het  grote succes van vorig jaar om te gaan bloemschikken werd dat ook deze keer op het programma gezet. Maar liefst 13 dames kwamen een paas bloemstuk maken. Truus Habermann en Joke Tuitert hadden voldoende materialen ingekocht. Daardoor kon iedereen aan het eind van de avond met een prachtig stuk naar huis gaan. Vorig jaar hadden zich slechts twee personen voor het maken van een vleermuizenkast aangemeld. Daardoor ging die workshop toen niet door. Dit jaar kon men naast de vleermuizenkast ook een nestkast maken. Zeven mensen gingen fanatiek aan het zagen, lijmen en schroeven. Er werden vier vleermuizenkasten en drie nestkasten gemaakt van multiplex dat we hadden gekregen van Hardijkbouw. Het was een internationaal gebeuren, want Harry te Wierik bracht een Oostenrijkse gast mee.De foto's, klik hier, laten het mooie resultaat van een geslaagde avond zien.

Activiteit: