Verslag nieuwjaarsbijeenkomst

Verslag nieuwjaarsbijeenkomst Buurtvereniging Oude Molen 19 januari 2014
Op 19 januari 2014, ’s middags rond 15.00 uur, kwamen weer veel leden van de buurtvereniging bij elkaar in de manege ‘’t Ruiterkamp’ om elkaar het beste voor het nieuwe jaar te wensen. Naast de gebruikelijke oliebollen, hapjes en drankjes werd er deze keer door de voorzitter extra aandacht gevraagd voor de activiteiten die in het kader van ‘Bathmen spant de Kroon’ worden georganiseerd. Daar belangrijke activiteiten als kampement en fietstocht zich in dit buurtschap zullen afspelen, kan de buurtvereniging zich  in die periode ( 28 mei t/m 1 juni) niet onbetuigd laten. Aan de hand van een korte presentatie werd duidelijk gemaakt welke ideeën bij een brainstormgroepje al waren opgekomen. Vervolgens vroeg de voorzitter Mees Struijs of iedere aanwezige zou willen aangeven of en aan welke activiteiten hij/zij zou willen meewerken. Een lijst ging daarvoor rond. Uitwerking van de lijst wordt door het bestuur gedaan en verdere informatie werd beloofd.
Na verder een zeer geanimeerde middag ging ieder rond 17.00 uur weer huiswaarts. Een mooi begin van een nieuw buurtverenigingjaar.
Impressies van de middag kunt u zien als u hier klikt.
MS