Verslag; Eten voor ouderen

Op een prachtige donderdag, 21 april, kwamen er 23 personen naar de manege om gezellig met elkaar te eten. De kookploeg bestaande uit Yvonne, Truus, Joke en Elly had een menu samengesteld waarvan ze hoopten dat het in de smaak zou vallen. Er was koningssoep vooraf, gebraden kipfilet met worteltjes, broccoli, gebakken aardappeltjes en patat als hoofdgerecht en tot slot ijs met warme kersen en slagroom. De gasten gaven aan weer heerlijk te hebben gegeten.

Voor een intermezzo had de organisatie Henk Habermann uitgenodigd. Hij liet een, door hem gemaakte, film zien over het maken van kaas bij Kloas in 't Hof. Het bekijken van de film was een leuke afwisseling. En we konden er nog iets van leren merkte Kirsten Bruggeman op. Zij, Dorien Kleverwal en Rebecca Harleman zorgden ervoor dat het eten en de drankjes bij de gasten op de tafel kwam.

Ongeveer zes jaar geleden was het "eten voor ouderen" een initiatief van Yvonne Harleman. Het was deze keer de laatste keer dat Yvonne hierbij hielp. Met een bloemetje werd Yvonne bedankt voor de inzet van de afgelopen jaren. We zullen haar ervaring zonder meer missen, maar gaan ervan uit dat we haar nog kunnen bellen als we advies nodig hebben.

Foto's vind u hier.