Nieuwjaarsreceptie en presentatie boek RondOM

Op deze feestelijke nieuwjaarsreceptie van de buurtveeniging, werd ook het boek RondOM gepresenteerd. Dit boek over de geschiedenis van de buurtschap Oude Molen werd gemaakt naar aanleiding van het 40 jarig bestaan van de buurtvereniging. Het boek werd door de auteurs gepresenteerd en de eerste exemplaren werden uitgereikt aan de Burgemeester van Deventer de heer Heidema, de oudste inwoonster van de Buurtschap  ( mevr T ) en de vorige voorzitter van de buurtvereniging de heer Robert Jan Looymans omdat in zijn bestuur, in het jubileumjaar 2009, het initiatief voor het samenstellen van dit boek werd genomen. Het boek zelf werd een enorm succes. Mede door dat de oliehandel van te Riele 75 jaar bestond en fa de klanten het boek RondOM cadeau deed, waren in korte tijd alle 1250 exemplaren uitverkocht. Het boek kunt u nu vinden op deze website.
( klik hier voor foto’s van deze gebeurtenis)