Kinderknutselmiddag

Op 20 september 2014 werd door de buurtvereniging een knutselmiddag voor kinderen georganiseerd gerelateerd aan de Griekse avond die later op die avond als buurtfeest zou volgen. Door omstandigheden kreeg het organisatiecomité, dat bestond uit Sisca Veldhoen, Geertje te Riele en Kristel Pakkert, niet meer dan 8 dagen om één en  ander te organiseren. Maar ondanks die korte voorbereidingstijd  is het hen gelukt om op zaterdagmiddag 17 kinderen een heel fijne creatieve knutselmiddag te bezorgen. Met kleine steentjes (mede dankzij Aart van de Pol) werden spiegel/mozaïekstukjes gemaakt van veelkleurige mozaïeksteentjes. Later worden de werkstukjes nog ingevoegd en hebben de kinderen thuis nog een leuke herinnering aan deze middag.
Ruud Denneboom en Stijn Borren hadden de organisatie gevraagd ook een bijdrage te mogen leveren aan het kinderfeestje. Ook zij bezorgden de kinderen veel lol met de Oudhollandse spelletjes als koekhappen, zaklopen, spijkers poepen en de stoelendans.
Al met al een zeer geslaagde middag.
Voor foto-impressies van de middag klik hier