"Ik hou van de Oude Molen"

Na een gezellige drukte rond de Nazomer- en kleedjesmarkt ’s middags, waarbij onze verkeersregelaars weer goed werk deden, was ’s avonds het buurtfeest. Gezellige tenten waren opgezet met een handige sluis waardoor een charmante ontvangst door onze jeugd mogelijk was. Nieuw waren ook de grote borden met de mogelijkheid om meteen daar al in te schrijven voor volgende evenementen als de excursie naar Eindhoven en het bowlen.
Rond half negen deed Mees Struijs de officiële opening met bedankjes naar alle organisatie en mogelijkheden om alles mogelijk te maken. Als echte topper stond een prachtig scherm opgesteld en werd de website voor de buurtvereniging officieel geopend! Jacco gaf de nodige toelichting en uitleg. Jacco en Laura hebben er als professionals hard aan gewerkt en de nodige tijd ingestopt. Subliem en nogmaals hartelijk dank! Kort daarna werd ook het buffet geopend voor de barbecue. Alles heerlijk en leuk gedecoreerd verzorgd.
De organisatie had een aantal leuke acts bedacht. Het niet ja-nee-ehh, en het menselijk woorden vormen met t-shirtletters, leidde tot hilarische taferelen. En de jeugd probeerde een walnoot stuk te slaan, die uit een lange buis kwam. Onze jonge gitaartalenten, Stijn Borren, Ruud en Bram Denneboom gaven een heus optreden: : “Hebben jullie er een beetje zin in?!”
Er was een gezellige drukte met ouderwets(e) gezellige muziek, die af en toe uitnodigden tot lekker meezingen. Thea en Marg bleken zelfs talenten met de tweestemmige uitvoering van ‘mijn opa, mijn opa…’. Een avond met een hapje en drankje, veel gezelligheid en een ongedwongen sfeer. Menigeen heeft weer een buurtversterkinkje ervaren en de goede samenhang werd ook bevestigd door een aantal vrijwilligers dat de volgende morgen meehielp om alles weer op te ruimen.
Buurtfeest…. een goede traditie!
Klik hier voor een impressie.