Eten voor ouderen

Op 15 januari in het nieuwe jaar 2020 was de herkansing. Hoezo herkansing? Door omstandigheden ging in november het stamppot buffet niet door. De reactie van veel van de afgebelde personen was: "Ach wat jammer nou!" Reden om het nu nog een keer te proberen. Truus en Jannie hadden de drie bekendste stamppotten bereid: boerenkool-, zuurkoolstamppot en hutspot. Meerdere soorten vlees erbij en er kon gesmuld worden. Dat gebeurde dan ook. Ook de toetjes waren van eigen hand. Er moet gezegd worden: er is weinig over gebleven.Teken dat het zoals altijd weer prima smaakte. Als intermezzo was er deze keer een diashow. Foto's, gemaakt tijdens de busreis van 2019 en het buurtfeest, werden door Henk Habermann vertoond. Als buurtvereniging zijn we blij met het feit dat we  voor activiteiten altijd welkom zijn in de manege. Na het eten werd er nog gezellig nagekletst. Maar in de manege stond nog meer op het programma. Reden voor de gasten om toch maar weer een keer te vertrekken. Foto's klik hier.