Eten voor ouderen

Op 15 november 2017 werd er weer eten voor ouderen georganiseerd. Normaal gesproken zou je zeggen 1 + 1 = 2 enz. Opgeven kon bij alle bestuursleden. Sommigen kozen er ook voor om zich aan te melden bij de kookploeg. Dan is het verder een kwestie van alle personen even bij elkaar optellen en je weet hoeveel mensen er komen. Maar blijkbaar was dat deze keer een te moeilijke rekensom.                                                            Door Gerrie Meijer en Wilma Koks waren de tafels weer keurig en fleurig gedekt. In de keuken gingen Truus, Janny en Elly flink aan de slag. Vele kilo’s aardappels werden er geschild. Want deze keer gingen we weer voor het stamppotten buffet. Er was gekozen voor boerenkool, stamppot met rucola  en stamppot met wortelen en uien. Er werden, gezien de ervaring van het vorige jaar, vele rookspekjes, worstjes en deze keer ribbetjes gebakken. Kortom alles voor elkaar. Ook de cake voor bij de koffie en de toetjes stonden te wachten op de gasten.                 En dan komen er niet 21, maar 24 personen eten. Geweldig wat een opkomst! Even improviseren en dan heeft toch iedereen een plek. Ook was er ruim voldoende eten gemaakt. Een Halloween bingo en een paar grappige verhalen ter afwisseling en zo was de tijd snel voorbij. Met een volle maag en een gezellige middag achter de rug keerde iedereen weer huiswaarts.
De foto's.

Activiteit: