Buurtfeest

Op zaterdag 10 september is het jaarlijkse Buurtfeest gehouden op het Molenplein.

Om half acht begon de avond met een kopje koffie. Truus had voor wat lekkers bij de koffie gezorgd, de keuze bestond uit heerlijke apfelstrudel, schwarzwälder kirchtorte of bienenkuchen. Na de koffie was de tap en de barbecue geopend. Aan de tap werden natuurlijk pullen bier geschonken. De barbecue zag er goed verzorgd uit met stokbrood, salades en genoeg vlees.

Jan Bos werd in het zonnetje gezet voor het jarenlang verzorgen van de dinsdagavond fietstochten. Jan, nogmaals dank. Tijdens het eten was er een optreden van Marcus Reinhardt. Hij zong een gezellige hitmix en de stemming zat er al aardig in. Er waren ook prijzen voor de best geklede man en best geklede vrouw van de avond. Er waren mooie creaties en de buurtleden hadden goed hun best gedaan. Het was dan ook lastig voor de jury om een keuze te maken. De best geklede vrouw van de avond was Willy Zwienenberg en de beste geklede man was Gerrit Borren. Zij ontvingen een grote pot Bockworsten.

Aan het eind van de avond was er nog een optreden van Marcus. Er werd zelfs gedanst en meegezongen. Een zeer geslaagde avond met een overweldigende opkomst!

Klik hier voor de foto's.