Bowlingavond 31 oktober 2014

Op vrijdagavond 31 oktober werd in Bowlingcentrum de Worp in Deventer in aanwezigheid van 33 leden weer  gestreden om de titels ‘Beste Bowling Bal’, ‘Beste Bowling Babe’ en ‘Beste Bowling Kid’ van Oude Molen.
Op drie banen werd de strijd gestreden. Naast de  drie belangstellenden die de strijd op de publieke tribune wilden volgen zetten tien heren, tien dames en tien kinderen hun beste beentje voor bij het gooien. De tactieken verschilden nogal. Nadat wel door een ieder secuur een favoriete bowlingbal was uitgekozen varieerden de worpen van grote ferme harde worpen die werden ingezet ver boven het hoofd tot subtiele zachte ballen waarbij met twee handen de bal zachtjes een zetje werd gegeven. Ondanks deze verschillen mochten bijna alle spelers de vreugde beleven van het minstens in één beurt omgooien van alle 10 kegels (strike of spare). Dan klonk weer gejuich en applaus bij de baan waar deze prestatie werd geleverd.
Na twee uur bowlen werd de baanverlichting uitgedaan en spoedig daarna kon de uitslag bekend worden gemaakt. De wisselbekers die aan de winnaars werden uitgereikt gaan tot de volgende wedstrijd naar:
Beste Bowling Bal : Dieuwert Stegeman (gem. 13,3  pnt per beurt)
Beste Bowling Babe : Erica Slaghekke-Tuller (gem. 8,9 pnt per beurt)
Beste Bowling  Kid : Tatum Stegeman (gem. 10,5 pnt per beurt)
Dieuwert en Erica kregen naast de wisseltrofee nog een krentenbrood als prijs. De kinderen allemaal een snoepzakje.
En zo kwam er weer een einde aan een geslaagde Bowlingavond
Foto-impressies van de avond vindt u hier