BERMOPRUIMACTIE OUDE MOLEN

Op zaterdag 19 september hebben we weer de najaars-schoonmaak van de bermen georganiseerd. Na een geslaagd weekend, met een geweldige inzet van veel vrijwilligers van de “Vrienden van de Molen” in de week hiervoor, verwachtten we niet zo veel schoonmakers. Dat klopte ook. Er kwamen acht personen, waaronder Gerbert, die ook alle spullen had klaargezet. Gelukkig lag er mede doordat er gemaaid was minder vuil dan in het voorjaar. Maar goed, altijd nog te veel. De bermen zagen er zaterdag om vijf uur weer pico bello uit. Hopen dat het nog even zo blijft. Onder het genot van een drankje en wat nootjes, door Elly verzorgd, werd er nog even gezellig nagepraat bij de molen.
In het voorjaar hopen we op wat meer vrijwilligers om een dan ongetwijfeld grotere klus weer samen te klaren.