Najaarsbermschoonmaakactie

Deze activiteit is al geweest. Bekijk het verslag:

zaterdag, oktober 6, 2012 - 09:00

Houdt uw eigen buurt schoon!!

Wilt u ook dat onze buurt schoon de winter ingaat? Doe dan mee op zaterdag 6 oktober 2012 aan de berm-opruimactie die de buurtvereniging organiseert. Een activiteit voor het hele gezin!
We gaan een een paar uur prikken en sluiten rond 11.00 uur gezamenlijk af met koffie en wat lekkers bij de Molen. We rekenen voor deze actie op een deelname van 20 personen.
Verzamelen om 9.00 bij de molen. U gaat dan lopend of pad of wordt met de auto naar een plek inde buurt gebracht. Voor papierprikkers/grijpers, vuilniszakken, vervoer en een aanhanger wordt gezorgd. Wilt u zelf een geel/oranje veiligheidshesje meenemen?
Een melding of u komt wordt op prijs gesteld. Dat kan via het contactformulier, via een mail of door telefonisch contact op te nemen met één van de bestuursleden.