BUON APPETITO, eet smakelijk

Minestronesoep, diverse lasagnes, Italiaanse sauzen en vier verschillende pasta’s waren de heerlijke gerechten die de oudere leden van de buurtvereniging deze keer voorgeschoteld kregen tijdens een buffet in het kader van ‘Eten voor Ouderen’. Maar liefst 24 deelnemers genoten met volle teugen. Letterlijk en figuurlijk, want dorstlessers waren er ook voldoende. In een heerlijk ontspannen gezellige sfeer werd vanaf 16.00 tot 19.00 uur deze cena ( Italiaans voor ‘diner’) beleefd.
De voorbereidingploeg met Yvonne als capocuoko ( = chefkok) en Truus, Joke als meewerkende cuochi  (=koks) werd dan ook met complimenten overladen. De camerieri (= obers) Elmy en Mees zorgden voor de bediening.
De dolce(= dessert) met gelato di cannella ( kaneelijs) met kletskoppen was haast symbolisch. Immers naast het eten was het lekker bijkletsen in gezellige atmosfeer het eigenlijke doel van deze activiteit. En daarin is de buurtvereniging wederom geslaagd.
Een impressie van de sfeer en de gerechten vindt u hier.