Wintermarkt Oude Molen rondom de Molen De Leeuw

Deze activiteit is al geweest. Bekijk het verslag:

zaterdag, december 8, 2012 - 00:00

8 December 2012

Op zaterdag 8 december 2012 is er de inmiddels traditionele wintermarkt op het molenplein van Korenmolen De Leeuw. Een gezellige wintermarkt, met een keur aan kramen: brocante en kleinmeubelen, houtbewerking en streekproducten, kleding en sieraden, kaarten en kerstdeco, brood van houtgestookte oven en jams & chutneys. En verder wordt er natuurlijk heerlijke warme chocolademelk geschonken en zijn er verse oliebollen te koop.

afbeelding van Mees Struijs

Heeft u de wintermarkt al in de agenda genoteerd? Het belooft een gezellige markt te worden met weer meer kramen dan vorig jaar. Een flyer wordt nog via email aan de leden van de buurtvereniging toegestuurd. Daarnaast bakken de 'Vrienden van de Molen'  alle zaterdagen van December (vanaf de wintermarkt) + Oudejaarsdag, oliebollen . Oliebollen bestellen ? Vul het formulier in bij de Molen.