Eten voor ouderen

Deze activiteit is al geweest. Bekijk het verslag:

dinsdag, november 26, 2013 - 16:00

Buurtvereniging “Oude Molen” organiseert op dinsdag 26 NOVEMBER 2013 weer een ‘ETEN VOOR OUDEREN’.
‘elkaar ontmoeten en bijpraten over het wel en wee in de buurt’
Beste (oudere) leden van de Buurtvereniging “Oude Molen”,
Gezien uw waardering voor de heerlijke en gezellige gezamenlijke maaltijden die de buurtvereniging nu al enkele jaren achtereen organiseert, willen we dit jaar tweemaal zo’n sfeervolle bijeenkomst voor de oudere leden (zeg maar vanaf ongeveer 60 jaar) organiseren. De eerste keer dit jaar werd de verrassend lekkere voorjaarsmaaltijd voor u opgediend op dinsdag 16 april. Nu wordt u uitgenodigd deel te nemen aan de tweede keer dit jaar en wel op 26 november 2013 van 16.00 uur tot ca 19.00 uur wederom in de, ook al traditioneel, kantine van de manege ’t Ruiterkamp. Kosten, inclusief alle spijs en drank, € 10,- per persoon.
U kunt zich tot een week vòòr de datum (dus tot 20 november) opgeven. Maar waarom zolang wachten? Pak nu de telefoon en geef u op bij
Yvonne Harleman 54 35 47
Lia Jager 54 31 65
Elmy Krukkeland 54 17 52
Truus Habermann 54 10 06
of Mees Struijs 54 30 06
U kunt zich natuurlijk ook opgeven via e-mail oudemolen@gmail.com of gewoon als u een bestuurslid tegenkomt.
Tot ziens op 26 november
Met vriendelijke groeten,