Wij Deventer ondersteunt goede verbeter-ideeën uit Oude Molen

Een idee, kom er vooral mee

Alle buurtgenoten worden opgeroepen om de komende weken ideeën in te sturen naar Wij-Deventer ( de Wijkaanpak) : ideeën ter verbetering van iets, iemand of wat ook in de buurt , bij uw buren, voor uzelf of voor heel Oude Molen, Bathmen en meer.
U krijgt september/oktober een 'idee'-kaart ( de buurtfeest aanwezigen hebben hem al, voor alle andere buurtbewoners komt de kaart in de brievenbus) waarmee u uw idee kan insturen naar de buurtvereniging (oudemolen@gmail.com) of rechtstreeks naar de gemeente Deventer ( zonder postzegel naar WIJ Deventer, Antwoordnummer 765, 7400 WB Deventer).
Op vrijdag 7 november ( van 20.00-21.30 uur) worden de ideeën door WIJ-Deventer en de indiener(s) gepresenteerd en zal een verrassende Bathmense jury de voorgestelde ideeën beoordelen. Indien de jury positief oordeelt krijgt het idee deskundig advies om het te realiseren met  een daarbij passend startbudget.
Dus, weet u nog een goede verbetering  waardoor Oude Molen aantrekkelijker, leefbaarder wordt - of in uw eigen straat, of alleen bij de buren, of rond uw privéomgeving- , schroom dan niet en stuur het idee in.
En als u opschrijven en insturen te lastig vindt, maar u heeft wel een idee, bel dan gerust een van de bestuursleden.
Bestuur buurtvereniging Oude Molen