Sinterklaas bezoekt Oude Molen 3 december 2014

Beste Buurtbewoners, ouders, grootouders,

De tijd voor Sinterklaas breekt weer aan
De tijd dat het weer een beetje spannend toe zal gaan.
En als buurtvereniging hebben we van bezoekpiet het bijzondere nieuws vernomen
Dat Sint dit jaar, op woensdag 3 december van 15.00 tot ong. 16.30 uur in de Manege zal komen.
Papa’s, mama’s, opa’s, oma’s, wees er snel bij
Dan houdt Piet ook voor u een plekje vrij!!!

De kinderen van 0 t/m 8 jaar van de buurtvereniging die komen, mogen een cadeautje uitzoeken tot € 10,00 uit de brochure van Bart Smit.
De kinderen in deze groep hebben de uitnodiging en brochure thuis ontvangen.
Sint is een kindervriend en ook andere kinderen zijn welkom. Voor een cadeautje betaalt papa of mama, of opa of oma dan € 10,00 en als de kinderen via hun ouders niet lid zijn bij de buurtvereniging dan is dat € 12,50. Bij de bestuursleden zijn de bedoelde brochures verkrijgbaar.
Namen en verlanglijstjes graag vóór 20 november inleveren bij Truus Habermann, of e-mail truus.habermann@gmail.com.
Truus verzamelt alle wensen en stuurt ze naar Sinterklaas.
Intussen mogen de kinderen zelf vast liedjes oefenen en mooie tekeningen maken voor Sint om op 3
december mee te nemen.
Met vriendelijke groet,