Oude Molen krijgt stimulanscheque van € 100,- van de Stichting Klimbimbeurzen Bathmen

De Stichting Klimbimbeurzen Bathmen bevordert  het organiseren van activiteiten voor kinderen  t/m 18 jaar in Bathmen e.o. De opbrengst van de diverse klimbim-kledingbeurzen wordt jaarlijks verdeeld onder aanvragers, die een plan hebben ingediend dat voldoet aan de voorwaarden van de Stichting.
Ook de buurtvereniging  Oude Molen heeft, gezien de bijzondere omstandigheid dat Sinterklaasavond wat slecht in het weekend valt en er om die reden werd afgezien van een traditioneel Sinterklaasbezoek aan huis, een aanvraag ingediend ter dekking van de extra kosten van de nu geplande speciale Sinterklaasviering op 3 december in de manege.
Om ook buurtverenigingen te stimuleren meer activiteiten van de jeugd te organiseren hebben twee buurtverenigingen een soort stimulansbedrag gekregen, ook de buurtvereniging Oude Molen. En zo kon het gebeuren dat onze voorzitter Mees Struijs op maandag 24 november in Braakhekke een cheque van € 100,- in ontvangst kon nemen. Stichting Klimbimbeurzen Bathmen: Heel hartelijk bedankt. We zullen het geld goed besteden.