Buurtvereniging Oude Molen krijgt nieuw logo

Logo Buurtver. Oude Molen | © www.zwierdesign.nl

Zoals al toegelicht op de algemene ledenvergadering van 5 maart is er (in kader van nieuwe digitale media als website e.d.) een nieuw  functioneler  logo voor de buurtvereniging ontwikkeld. Zwier Veldhoen van ZwierDesign heeft een aantal voorstellen gedaan, waaruit het bestuur het bovenstaande nieuwe logo heeft gekozen.
Naast dat er natuurlijk in het logo een molen wordt herkend, zijn ook nog de volgende gedachten  nog inspiratie geweest voor dit ontwerp:
Het logo heeft:

• Een relatie met de naam van de buurtvereniging: Molen = vier rode vlakken als wiekenkruis
  • Een relatie met de ligging van de buurtschap: noord/zuid (alle wegen lopen min of meer N/Z) en west/oost (W/O = Holterweg)
  • Een relatie met de ruimte om ons heen: buiten de verbindingen laat het logo nog veel ruimte vrij.
  • Een relatie met de levendigheid van de buurt en vereniging: kleur rood
  • Een relatie naar vrijheid van de bewoners in verbondenheid : er is enig ‘licht’  tussen het rode vlak en de roeden.

We zullen in de loop van het jaar dit logo op al onze correspondentie doorvoeren.
Het bestuur